4 Eylül 2015 Cuma

Karaburun’da Bilim ve Felsefe Kampı (Duyuru)

Düşünbil Dergisi’nin 11-14 Eylül 2015 tarihlerinde düzenleyeceği Bilim ve Felsefe Kampı’nın dördüncüsü Karaburun’da, bilim felsefesi teması ile gerçekleşecek. Gündelik dille anlamakta zorlandığımız kuantum ve insan zihni konusunda farklı bir teori geliştiren psikanalitik bakışı harmanlayan bir söyleşi sizleri beklemektedir. Bu konularda merak edilen tüm sorulara herkesin anlayabileceği bir dilde yanıtlar verilecektir.
Söyleşilerin yanı sıra farklı aktivitelerin yapılacağı kamp, İzmir’in doğayla iç içe ve en güzel ilçelerinden biri olan Karaburun’da gerçekleşecektir. Güzel dostlukların kurulduğu bu güzel kamp ortamına -bilim ve felsefenin aydınlığı ile- davetlisiniz.
Detaylı Bilgi: akademi.dusunbil.com adresinde…

2 yorum:

  1. Malatya Haber Olarak Sizi Takip  Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Ben de size başarılar diliyorum.

      Sil

Yorumlarınızı seçeneklerdeki Anonim sekmesine tıklayarak kayıt olmadan yapabilirsiniz..